Kommunikationsspejlet gør en forskel

 

Herrunder har vi samlet et udpluk af de tilbagemeldinger, vi har fået fra ledere og rådgivere, der har brugt Kommunikationsspejlet ind til nu.

 

Ledere:

  • "Det har været genialt at blive puffet til og vide præcis, hvor jeg kunne sætte ind. Og så fik jeg gjort det til nye vaner straks, så jeg kunne se resultater i næste spejl ... det forpligtede på en god måde."
  • "Jeg har lige været på en masse lederkurser, men i modsætning til alle værktøjerne dér, ved jeg efter Kommunikationsspejlet præcis, hvad jeg kan forbedre i min hverdag."
  • "Det har været spændende at se, hvordan man egentlig virker på andre, og hvor enkelt det egentlig er at flytte sig." 

 

Rådgivere:

  • "Spejlet er et utroligt godt rådgivningsredskab, der giver et konkret og overskueligt afsæt for at udpege indsatsområder for den enkelte leder. Spejlet giver målrettet rådgivning, hvor man får lettere ved at trænge igennem med anbefalinger i stedet for at skulle tale ’godt for sin syge moster’"
  • "En af de bedste ting er, at det er så konkret, så det er let at give gode råd på et dokumenteret grundlag. Men det er vigtigt, at det introduceres godt, så det ikke bliver utrygt for lederne at skulle måles på et område, hvor de ofte ikke føler sig sikre".
  Kort vej til resultater

 

Et Kommunikationsspejl kan gøre ambitioner til virkelighed på kort tid.

 

3-4 uger fra vi har samarbejdsaftalen på plads kan de første færdige Kommunikationsspejle ligge klar i indbakken. Den effektive rådgivning kan begynde - så lederne begynder at ændre adfærd